FAQ
Har jeg mulighed for at prøve FamFit inden jeg køber et medlemskab?
Svar: Ja, du kan tilmelde dig én gratis prøvetime ved at klikke på følgende link
Hvordan kan jeg betale for mit medlemskab?
Svar: Du kan betale online med Dankort, eDankort, MasterCard, Maestro, Visa, Visa Electron, JCB og American Express via ‘Bliv medlem hos Famfit‘.
'Træning efter forbrug' – hvordan afregnes min træning?
Svar: Efter hver træning vil din træning blive registreret og trukket fra din konto d. 01. i den følgende måned. Eksempel: Du træner d. 02. februar, d. 10. februar og d. 25. februar. Du vil d. 01. marts blive trukket 3 x DKK 55,-, nemlig DKK 165,- plus dit månedsabonnement for marts, hvis du fortsat ønsker at være medlem.
Hvilke hold kan jeg deltage på som medlem?
Svar: Med et medlemsskab i FamFit kan du deltage på lige de hold du ønsker. På vores ‘Holdkalender’ kan du altid finde en opdateret oversigt over de hold, vi tilbyder på et givent tidspunkt.
Hvor gammel skal jeg være for at træne med FamFit?
Svar: Aldersgrænsen er minimum 15 år for at træne alene på alle hold. Er du over 10 år, kan du med samtykke fra en forælder/værge træne med.
Jeg er ikke i særlig god form. Kan jeg alligevel deltage?
Svar: Vores hold er tilpasset, så du kan deltage på dit eget niveau. Med andre ord træner du ‘mod’ dig selv – og sammen med dine nye venner hos FamFit! Hvis du er i tvivl om FamFit passer til dit niveau, er du altid velkommen til at kontakte os på enten 70 26 75 85 eller info@famfit.dk.
Kan jeg træne om vinteren?
Svar: Vi træner hele året – også om vinteren. Om vinteren med hue og lidt ekstra tøj på kroppen. Læs vores gode fif til vinterbeklædning på vores facebook!
Hvilken baggrund har instruktøren?
Svar: Vores instruktører har typisk en universitetsuddannelse i idræt eller en uddannelse som fysioterapesut, som sikrer dig træning og vejledning af høj kvalitet.
Hvordan skifter jeg fra et medlemskab til et andet?
Svar: For at skifte fra eksempelvis ‘Træning efter forbrug’ til ‘Fri træning’, skal du opsige dit ‘Træning efter forbrug’-medlemskab med udgangen af en given måned ved at sende en e-mail til info@famfit.dk. Herefter skal du tilkøbe et ‘Fri træning’ abonnement fra Webshoppen. Alternativt kan du også blot sende en mail til info@famfit.dk så hjælper vi dig gerne med skiftet i medlemsskab. Der er ingen gebyrer når du skifter medlemsskab.
Hvordan kan jeg tilmelde mig hold?
Svar: Du kan til- og afmelde dig via ‘Mit FamFit‘ på famfit.dk under ‘Booking’ eller benytte vores app (Sport Solution).
Kan jeg til- eller afmelde hold ved at ringe eller skrive til Jer?
Svar: Det er ikke muligt at til- eller afmelde hold ved at ringe eller skrive til os. Dette skal gøres via ‘Mit FamFit’ på famfit.dk under ‘Booking’ eller benyt vores app (Sport Solution).
Hvornår skal jeg fremmøde til hold?
Svar: Du skal fremmøde senest 5 minutter før holdet starter, men kom i god tid, så vi kan nå at tjekke alle ind og komme i gang med dagens træning.
Hvis jeg er på venteliste, skal jeg afmelde mit hold?
Svar: Du skal altid afmelde dit hold, hvis du bliver forhindret. Dette skal gøres senest 2 timer før holdet påbegynder.
Hvor mange bookninger kan jeg have ad gangen?
Du kan have op til 30 bookninger ad gangen i systemet.
Får jeg en bøde, hvis jeg ikke fremmøder til hold?
Svar: Du skal altid afmelde dit hold, hvis du bliver forhindret. Dette skal gøres senest 2 timer før holdet påbegynder. Hvis du glemmer det, vil der blive trukket DKK 55,- ved ‘Fri træning’-medlemskabet. Ved vores klippekort og ‘Træning efter forbrug’ betaler du ikke yderligere end henholdsvis et klip eller prisen for den træningssession, du har misset.
Min regning lyder på DKK 55,- mere end den plejer – hvorfor?
Svar: Hvis din regning lyder på DKK 55,- mere end den plejer, kan det skyldes at du har fået en bøde for manglende fremmøde til hold. Dette forekommer på vores ‘Fri træning’-medlemskab. Hvis du synes, at det er længe siden, at du glippede dit hold, kan det skyldes, at der går lidt tid før pengene bliver trukket fra din konto. Eksempel: Du fremmødte ikke til et hold den 02. februar. Du bliver først trukket de DKK 55,- d. 01. marts. De DKK 55,- kan du dermed først se trukket en måned efter din bøde.
Hvorfor skal jeg melde afbud?
Svar: Det er god stil at melde afbud til et hold, som du ikke planlægger at komme til. Således kan et andet medlem komme på holdet i stedet for dig ;-). Desuden planlægger vores instruktører træningen ud fra antal tilmeldte for at kunne give dig og de andre på holdet den mest optimale træning.
Hvor lang tid frem kan jeg booke mig ind på et hold for at være sikker på at komme på holdet?
Svar: Der er nogle populære hold, hvor det er nødvendigt, at du er lidt på forkant med de enkelte ventelister. Her er det nødvendigt, at du tilmelder dig holdet i god tid. Det er muligt for dig, at tilmelde dig 6 uger frem i tiden.
Hvor mødes vi henne?
Svar: Ved at gå til ‘Holdkalenderen’ og klikke på det hold, du skal deltage på, vil du finde mødestedet for det pågældende hold. Ligeledes vil du finde informationen i app’en når du tilmelder dig hold.
Hvordan fremmøder jeg mig til et hold?
Svar: Når du møder frem til din holdtræning, skal du blot sige dit navn til instruktøren, og denne vil fremmøde dig i app’en.
Hvordan opsiger jeg mit medlemskab?
Svar: For at opsige dit medlemskab skal du blot sende en e-mail til info@famfit.dk fra samme e-mail adresse, som du er tilmeldt FamFit. I mailen skal du udover din opsigelse informere dit fulde navn og medlemsnummer. Dit medlemskab vil udløbe med udgangen af den pågældende måned. Se desuden vores ‘Medlemsbetingelser’.
SPØRGSMÅL/ÆNDRINGER I DINE KONTAKTDATA
Fandt du ikke svar på dit spørgsmål, eller har du ændringer, som vedrører dit medlemskab, kan du altid kontakte os på telefon 70 26 75 85 eller info@famfit.dk.